VITAL | Дата: Неділя, 23.03.2008, 11:55 | Повідомлення # 1 |
Чотовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 48
Репутація: 4
Статус: Offline
| Пропоную в цій темі обговорювати систему навчання, яку пропонує нам Володимир Мирославович, адже вона принципо відрізняється від тієї яку пропонують інші викладачі... Прошу: переваги/недоліки, +/- і тд і тп....
|
|
| |
ШВеД | Дата: Неділя, 23.03.2008, 12:35 | Повідомлення # 2 |
Курінний
Група: Наші люди
Повідомлень: 100
Репутація: 2
Статус: Offline
| Щодо мене, вразили дві кардинально нові речі: 1. Нас вчать займатися самостійним навчанням за допомогою логічного методу (що до цього ні одна система не могла цього забезпечити). Більшість предметів ми вивчали приблизно так: на лекції продиктували, до семінару перечитали лекцію (рідше відкрили посібник), вивчили якесь окреме питання (частіше просто вийшли і прочитали), на контрольну всі лекції завчили, в кінці курсу рефератами доповідями балів добрали І ВСЕ!!! І ні слова про якийсь науковий метод навчання. Ми просто раніше навіть не задумувались, що можна якось по інакшому вчитись. 2. Гармонійно ця система навчання підходить болонському типу (тобто кредитно-модульному). Дуже мало таких систем, які б в кінці давали нормально 100 балів і на модулях часто-густо виходить, що набирають 30 з 20 або максимально з групи 35 з 40 (був такий випадок, коли потрібно було набрати певну кількість балів, а практично максимально з групи набрав один студент і то 5 балів до максимуму з модуля йому не вистачало!!! У всіх інших ситуація була ще більш не втішна -- від 10 балів до 30 балів недобирання). Але в кінці все рівно усі добирали або рефератами і доповідями, або бігали доздавали. Тому через таку не гармонійність систем відбуваються збої в навчанні -- студенти або механічно добирають бали або навпаки розслабляються і отримують пробіли у знанні курсу.
Ш.В.Д.
|
|
| |