Робота завжди "кидається" в очі своєю формою. Від титульної сторінки багато залежить у плані оцінки відповідальності студента, його ставлення до роботи. Неправильне оформлення титула свідчить про слабу цікавість студента до своєї роботи, про його власну недооцінку її. Адже роботу, яку любиш завжди хочеться "погладити", "підчистити" тощо.
Правильні зразки титулів є в рубриці "Для моїх студентів".
У вступній частині не завжди наявними є основні атрибути: актуальність вибраної теми; аналіз розробленості теми в літературі; мета роботи; завдання, спрямовані на досягнення зазначеної мети; об’єкт і предмет дослідження.
Теза (теоретико-методологічна частина) досить часто заповнює всю роботу, має поміститись в рамки від 2 до 2,5 сторінок.
У теорії не варто розглядати фактичний матеріал. Тут не має бутиогляду конкретних економік, особливо в динаміці.
Рідко хто зі студентів описує методологію власного дослідження.
Антитеза (аналітична частина ІНДРоботи) у всіх студентів погана. Студенти забувають, що пишуть роботу з МЕВ чи МіжЕк-ки, не аналізують економічні явища і процеси, а описують правові, природничі, демографічні ситуації, не пов’язуючи їх з предметом дослідження.
Не досліджують вони економічні показники в динаміці, не вираховують тенденції. Не з’ясовують рівень впливу різних факторів на виникнення таких тенденцій.
Синтез (прогнозування та оптимізація) – це найслабше місце усіх робіт.
У кращому випадку студенти беруть готові чужі прогнози, але частіше обходяться без них.
Про власний вихід студента на пропозиції щодо оптимізації того чи іншого процесу навіть не приходиться говорити.
Висновки якщо і є, то нейтральні, не резюмують усю роботу.
У списку використаних джерел інформації часто буває або замало, або забагато. Добру роботу на двох джерелах написати майже неможливо. Використовувати багато джерел можна і треба, але немає потреби записувати в ІНДР усі. Досить подати 5-6 основних.
Оформлення має бути за алфавітом і правилами бібліографії.
Часто матеріал буває застарілим, тому що не використовуються новітні джерела інформації.
В.М. був у вас випадок коли студент написав ІНДР без помилок правильно дослідивши, економічне явище?????
28.01.2010
4.аська
краще роботу назвати - колективна науково-дослідна робота, чи спільна: от тоді Ви змушені написати на кожній роботі що і до чого!!!
Відповідь: Колективною роботою можна називати ту, яку роблять двоє і більше авторів. Якщо студент виконує роботу самостійно, а викладач тільки спрямовує і рекомендує, не дає свої матеріали, не переробляє і не дописує, то така робота є індивідуальною.
28.12.2007
3.Dimidrol
"... немає прогнозу, динаміки.."
Аналогично и у меня было написано, и у многих других! Словить Вас тяжело, что к чему расспросить не получаеться! Но уже все, раюота сдана, чего уж теперь горевать...
З.Ы. Видел бы я раньше этот сайт и именно эти разьяснения... ((
Тут подані узагальнені помилки, а не помилки в конкретній роботі! Справа студента: - прочитати, що такі помилки бувають; - переглянути свою роботу і спробувати дедуктивним методом пошукати свої помилки, які підходять під ці узагальнені; - якщо знайшов і зрозумів, то тут же виправити, а якщо не зрозумів, то прийти до викладача на консультацію і спитати. От там викладач індивідуально може щось детальніше роз'яснити "про що треба написати", або хоча б навести "на правильну думку".
ІНДРобота не пишеться за один день чи тиждень, а протягом триместру чи семестру. Основні помилки наші студенти допускають не в роботах, а при підходах до їхнього виконання: - вони надіються, що пройде простий списаний реферат, а тому не переймаються серйозно; - вони відкладають виконання ІНДР на кінець триместру\семестру; - вони не розуміють, що без постійних консультацій з керівником доброю робота не буде (а разові мало що дадуть); - вони можуть прийти і запитати про що писати, а не показати декілька своїх міркувань щодо написання (штука викладача не в тому, щоб надиктувати план, а потім ще й роботу, а штука в тому, щоб поговорити про можливі варіанти, про які студент знає, та не може з них вибрати оптимальний)
17.12.2007
1.kylie
Просто написати студентам, що у Вас немає прогнозу, динаміки і т. д. дуже легко. Але це зовсім не означає, що студент, прочитавши це, візьме зразу і зрозуміє про що треба написати. Було б краще якби Ви більш детальніше роз'яснили про що треба написати, або хоча б навели на правильну думку.
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]