kozmenko.at.ua
Неділя, 24.09.2017, 10:42
Радий вітати Вас Гість | RSS
 
Головна Професіоналізм викладача - ФорумРеєстраціяВхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 3123»
Форум » Загальний розділ » Які ті викладачі сьогодні? » Професіоналізм викладача (Яким є викладач і яким йому бути. Приклади.)
Професіоналізм викладача
kozmenkoДата: Четвер, 22.11.2007, 09:24 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 49
Репутація: 1
Статус: Offline
Описуйте своє бачення сучасного викладача вузу.
Які риси вважаєте позитивними, а які негативними з точки зору профі.
Наводіть приклади, цитуйте викладацькі перли, щоб було цікаво.
Описуйте рухи, пози, слова-паразити викладачів.
Які поведінкові аспекти ваших викладачів потрібно удосконалювати.
 
KarolДата: Четвер, 22.11.2007, 21:08 | Повідомлення # 2
Бунчужний
Група: Користувачі
Повідомлень: 16
Репутація: 2
Статус: Offline
Цікава тема для обговорення. І, напевно, було б добре, якби всі наступні зауваження і похвали були прочитані б викладачами. Це хороша ідея на шляху вдосконалення способу викладання і поведінки викладачів. А Ви, Володимире Мирославовичу, як завжди, підверджуєте свою оригінальність мислення і дій черговий раз. respect

На мою думку, викладач має бути по-перше розумним, відповідальним, максимально об"єктивним, доступним і має бути у нього щось таке, яке б притягувало студентів до вивчення цього предмету. prof

Мене особисто дуже дратує невідповідальність викладачів. Коли стикаюсь з такими випадками, виникає питання: "Тоді що вимагати від студентів?"

Інша річ неприємного характеру: цілий рік проводяться лекції взагалі не по темі, скоріше їх можна назвати "Де я був, що я бачив, з ким спілкувався", на семінарах каже викладач пишіть наукові статті або щось цікаве принесіть, декілька людей намагаються щось готувати і ніколи нічого не оцінюється, а вкінці семестру екзамен, лиш цього разу по темі, при чому за 2 дня до іспиту викладач нам заявляє: "Я лишив список питань на кафедрі, готуйтесь, і там ще книжку одну лишив для групи." surprised Для мене це був шок не із повсякденних і відтоді я собі сказала - краще викладач хай вимагає більше, але щоб студенти чітко знали що слід вчити і що вимагається, аніж цілий рік шара, а вкінці вимагають нереальне.

Далі буде...

 
МільярдерДата: П’ятниця, 23.11.2007, 23:49 | Повідомлення # 3
Курінний
Група: Користувачі
Повідомлень: 115
Репутація: 0
Статус: Offline
Дійсно, викладач має давати список питань до екзамену на першій парі, а не перед самим екзаменом. Це очевидно і зрозуміло. Згоден з тим, що викладач має зацікавити студента своїм предметом. Він повинен говорити емоційно - професіоналізм і талант викладача якраз в тому і полягає, щоб надати емоційності навіть найзануднішій тематиці. Емоції передаються студентам і матеріал краще засвоюється.

Якщо студент не знає на екзамені предмета, то він аж ніяк в цьому не винен - винен в першу чергу викладач!!!

Всі ці речі є очевидними і добре відомими, але, на жаль, практика показує, що викладацькому складу вони не відомі... sad


 
KarolДата: Субота, 24.11.2007, 02:03 | Повідомлення # 4
Бунчужний
Група: Користувачі
Повідомлень: 16
Репутація: 2
Статус: Offline
Ще одна проблема. Наші викладачі (деякі) вирішили оптимізувати систему контролю знань студентів через комп"ютерне тестування, не перевіряючи тести як слід. Після того як розв"язуєш задачу правильно (при чому з перевірками декілька раз), і ком"ютер "стверджує", що відповідь неправильна, викладач дивиться з гумором на те, що ти намагаєшся йому довести, що правда на твоєму боці (в решті решт вдалося переконати вельмишановну, що хтось не вміє заокруглювати числа правильно). І хіба варто казати: "Я розчарувалась у ваших знаннях після отримання результатів тестування!" Невже 7 нещасних тестів (і ті з помилками різного характеру) відображують наші знання. Ні, ні і ще раз ні!!!!!!!!!!!!!!!
 
asterДата: Неділя, 25.11.2007, 03:16 | Повідомлення # 5
Бунчужний
Група: Користувачі
Повідомлень: 10
Репутація: 1
Статус: Offline
Вітаю шановне товариство!
За компанію опишу свій погляд на ситуацію.

Надіюся нікому не буде важко згадати для чого взагалі створюютсья форуми - щоб "грішити". "Не суди і не суджений будеш", чи не так? Приємно спостерігати, як нас навчили розрізняти що добре, а що погано, і ми всі слухняно "показуємо пальчиками" на те чи на інше. Цікаво бачити як соціалізація наділяє людину "вагоном" загальних понять (для прикладу: професіоналізм, ...), які конкретно нічого не пояснюють. Такі слова наділені особливим змістом - як, не сказавши нічоно толком, створити переконливу іллюзію своєї правоти (надіюсь кожен зустрічав подібні випадки, коли люди при поясненні чогось починають залазити в терни збагачені "модними" поняттями і виразами, а ти стоїш з росплющенними очима, нічого толком не розумієш, але махаєш головою, ніби-то "так, Ві праві").

А от цікаво ще от що, а з Вас хтось уже викладав пари, був на місці цього викладача?
Мені цікаво взагалі, який зміст критики інших людей? Ми не знаємо хто вони, ми навіть близько не знаємо про їхнє життя (адже у вас воно також є), і можете не хвилюватися - у тих викладачів також є про вас свої думки, свої судження, вони також ними діляться. Варто пам'ятати ось що: світ так влаштований (якщо десь прибуває, то звідкісь убуває і т. д.)

Мені також подобається ось що: побачивши щось дивне у поведінці учасника соціальної групи () - ми майже завжди пов'язуєм побачене не з ним, а уже з цілою групою, часто банально ставимо на ньому ярличок, клеймо, що він щось удіяв.
Власне кажучи, за методом узагальнення діє статистика, про яку цікаво висловився Марк Твен: "Якщо хочете прочитати брехню - дивіться статистику".

Я думаю на перший раз додстатньо, до скорой


enjoyer
 
VerKAДата: Неділя, 25.11.2007, 14:08 | Повідомлення # 6
Сотенний
Група: Користувачі
Повідомлень: 69
Репутація: 1
Статус: Offline
А вот этого, Владимир Мирославович, делать было нельзя!!! Кто такой студент, чтобы суметь правильно оценить профессионализм преподавателя? Он в этом ничего не смыслит, а только смотрит на все со своей колокольни.
Думаю, что эта тема для форума, как и анекдоты о преподавателях, не только не правильные, а и вредные. Они унижают достоинство преподавателей.


vera
 
asterДата: Неділя, 25.11.2007, 20:35 | Повідомлення # 7
Бунчужний
Група: Користувачі
Повідомлень: 10
Репутація: 1
Статус: Offline
To VerKA

Dear Veronica
I'll get you some description

Уявімо собі, що ви лідируючий продавець, з 20 літнім стажем, регулярно відвідуючий різного роду семінари по підвищенню кваліфікації тощо.
але кількість продавців яку ви обслуговуєте, далеко не найвища, тому вони вас не "люблять".
І тут постає питання, а в чому саме ви лідер.
І виручка, яку ви кладете не найвища.
Для чого ж вас відправляють на семінари?

Не виключено, що Вам вдалося затуманити голову начальству :), але не покупцям.
А покупці, це ті ж самі студенти, які прийшли у "супермаркет", в якому ви працюєте, у них більше ніж звичайно відкриті очі, і вони це не знають до кінця, чого саме вони хочуть купити. Ваше ж завдання в тому і полягає - продати побільше!

І на додаток

Quote (VerKA)
Думаю, что эта тема для форума, как и анекдоты о преподавателях, не только не правильные, а и вредные. Они унижают достоинство преподавателей.

В цьому світі немає чогось тільки поганого чи небезпечного, а чого тільки доброго і корисного.
В любої палки два кінця


enjoyer
 
VITALДата: Неділя, 25.11.2007, 20:44 | Повідомлення # 8
Чотовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 48
Репутація: 4
Статус: Offline
Quote (Karol)
Ще одна проблема. Наші викладачі (деякі) вирішили оптимізувати систему контролю знань студентів через комп"ютерне тестування, не перевіряючи тести як слід. Після того як розв"язуєш задачу правильно (при чому з перевірками декілька раз), і ком"ютер "стверджує", що відповідь неправильна, викладач дивиться з гумором на те, що ти намагаєшся йому довести, що правда на твоєму боці (в решті решт вдалося переконати вельмишановну, що хтось не вміє заокруглювати числа правильно). І хіба варто казати: "Я розчарувалась у ваших знаннях після отримання результатів тестування!" Невже 7 нещасних тестів (і ті з помилками різного характеру) відображують наші знання. Ні, ні і ще раз ні!!!!!!!!!!!!!!!

в тестуваннях на ЕОМ вбачаю тільки позитив... В мене була та ж сама ситуація коли відповідь то правильна а машина каже що "ні" biggrin Але тут все ж основну роль зіграв людський фактор... тобто помилка тих людей котрі складали ці тести. Але я думаю що вони рухаються все ж в правильному напрямку, шкода правда що ми через це страждаєм

Добавлено (25.11.2007, 20:44)
---------------------------------------------

Quote (VerKA)
А вот этого, Владимир Мирославович, делать было нельзя!!! Кто такой студент, чтобы суметь правильно оценить профессионализм преподавателя? Он в этом ничего не смыслит, а только смотрит на все со своей колокольни.
Думаю, что эта тема для форума, как и анекдоты о преподавателях, не только не правильные, а и вредные. Они унижают достоинство преподавателей.

думай, ви абсолютно не праві. Чому це студенти не можуть оцінити роботу викладача??? адже саме вони з ним співпрацюють і їхня думка є найбільш об"єктивною...
Думаю, що людина яка не вміє усвідомлювати своїх недоліків, це безнадійна людина в плані саморозвитку і вдосконалення сомої себе.. Як писав шановний Козменко "Впертість - перша ознако тупості"... biggrin

Повідомлення відредагував VITAL - Вівторок, 27.11.2007, 17:47
 
ШВеДДата: Неділя, 25.11.2007, 22:36 | Повідомлення # 9
Курінний
Група: Наші люди
Повідомлень: 100
Репутація: 2
Статус: Offline
VerKA, Хотів прокоментувати по вашому повідомленню та за мене все сказали мої колеги студенти.

Ш.В.Д.
 
KarolДата: Вівторок, 27.11.2007, 00:51 | Повідомлення # 10
Бунчужний
Група: Користувачі
Повідомлень: 16
Репутація: 2
Статус: Offline
Vital, Ви взяли в "quote" VerKu, а слова належать Karol!!!
 
VITALДата: Вівторок, 27.11.2007, 17:50 | Повідомлення # 11
Чотовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 48
Репутація: 4
Статус: Offline
Karol, дякую... я виправлю wink
 
MercifulДата: Четвер, 29.11.2007, 18:55 | Повідомлення # 12
Чотовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 59
Репутація: 1
Статус: Offline
Na razynok profesionalizmy vukladacha mozy skazatu taky rich, sho dijsno profesional, fanat, jaksho mozna tak skazatu, pidxodut do svoej robotu tvorcho. A takux vukladachiv sogodni, na pruvelukuj zal, dyze malo. sad tak, ce vazka pracia bytu vukladachem, adze taka ljyduna povunna bytu ne lushe vukladachem, a she j psuxologom xoroshum. Vukladach povunen bachutu chu podobajytsia metodu vukladannia materialy, chu cikavo stydentam takum chunom pracjyvatu. Dymajy, sho bilshist zi mnojy pogdutsia, sho zvuchajne zazybrjyvannia materialy bez rozyminnia - ce marna trata chasy. Batku i vukladachi vuxovyjyt v nas povagy, jaka moze projavliatusia v byd-chomy. na mojy dymky povaga - ce ne tilku vvichluve vidnoshenia, manera spilkyvannia, ale j vminnia pochytu odun-odnogo. respect

Be happy, enjoy your life & you"ll see all bright colors of the world
 
МільярдерДата: Четвер, 29.11.2007, 19:42 | Повідомлення # 13
Курінний
Група: Користувачі
Повідомлень: 115
Репутація: 0
Статус: Offline
Merciful! В тебе проблеми з Українським шрифтом? Можу щось підказати - як зробити це у віндовс або дати лінк на закачку Української.

 
MercifulДата: П’ятниця, 30.11.2007, 19:11 | Повідомлення # 14
Чотовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 59
Репутація: 1
Статус: Offline
проблем у мене з українською немає. smile проте, я звикла писати так, бо частіше при написанні використовую англійську мову, ніж українську. tongue

Добавлено (30.11.2007, 19:11)
---------------------------------------------

Quote (VerKA)
А вот этого, Владимир Мирославович, делать было нельзя!!! Кто такой студент, чтобы суметь правильно оценить профессионализм преподавателя? Он в этом ничего не смыслит, а только смотрит на все со своей колокольни.
Думаю, что эта тема для форума, как и анекдоты о преподавателях, не только не правильные, а и вредные. Они унижают достоинство преподавателей.

Мнение у каждого человека может быть разным!!! Каждый из нас - это личность, которая в праве высказать свое мнение. пускай это мнение не нравится другим, но оно твое и ты в праве его высказать! Совершенно с вами не согласна, что студент не может оценить деятельность преподаветеля.Можеть быть, не в полной мере оценивает его старания к изложению материала, это бывает. Но то. что иногда преподам стоит прислушаться к тому, что думают студенты. Кто знает, а вдруг кто-то из преподавателей откроет для себя что-то совершенно новое... happy


Be happy, enjoy your life & you"ll see all bright colors of the world
 
asterДата: Понеділок, 03.12.2007, 14:11 | Повідомлення # 15
Бунчужний
Група: Користувачі
Повідомлень: 10
Репутація: 1
Статус: Offline
To Merciful

Я прочитав твою тезу про викладачів, я не погоджусь з тобою, що зазубрювання - це марна трата часу. Якщо людина не може на даний момент сприйняти матеріал, один із способів його використовувати (користуватись) - зазубрити.
Але якщо зі сторони творчості - зазубрювання безрезультатне.
Якщо дивитися зі сторони розвитку в людини мислення - зазубрювання пагубне.
І як ви розумієте, таких точок безліч, і казати можна безліч.
А який в цьому прикол (в плані того, що слів і думок багато, як і поглядів, безліч) - можна взяти аналогію гірної річки, кожна капля що найбільш приближена до середини, буде найшвидше рухатись у потрібному напрямку, кожна крапля, що ближче до берега, буде рухатись помаліше, долати більше перешкод. Так і в нас - єсть ті виражаються в тєму, і "не зовсім".

Думки про те, що студент не може оцінити викладача, я з вами не розділяю. Так само як і кухаря оцінює смакувач, так само студенти оцінюють викладача.
Яле якщо взяти по глобальному рахунку, ніхто і нікого не в праві оцінювати, у всіх різні життя, різні цілі, переживання ... І тут мені здається зміст весь і втратиться.

Справа ж у понятті відносності, чи не так.

І я би був радий, якби наш шановний маестро (адмін) вмішався у нашу колективну полеміку.


enjoyer
 
Форум » Загальний розділ » Які ті викладачі сьогодні? » Професіоналізм викладача (Яким є викладач і яким йому бути. Приклади.)
Сторінка 1 з 3123»
Пошук:

Copyright Kozmenko © 2017
Сайт управляється системою uCoz