kozmenko.at.ua
Неділя, 24.09.2017, 10:42
Радий вітати Вас Гість | RSS
 
Головна Для чого мені знання М.Е. відносин..? - Сторінка 2 - ФорумРеєстраціяВхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 2 з 4«1234»
Форум » Загальний розділ » Міжнародна економіка » Для чого мені знання М.Е. відносин..?
Для чого мені знання М.Е. відносин..?
МільярдерДата: Четвер, 15.11.2007, 23:43 | Повідомлення # 16
Курінний
Група: Користувачі
Повідомлень: 115
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote ("Karol")
А ще кажуть, що незалежно від кількості та якості знань людини, їхня інформаційна корисність дорівнює нулю, якщо власник цих знань не вміє їх подати, тлумачити, розказати, пояснити, відкрити оточуючим. Тому часто нам "попадаються" викладачі, які знають дуже багато, але для себе, тобто не вміють подати коректно матеріал або пояснювати складні речі, які незрозумілі нам - студентам, але зрозумілі їм.

А ще кажуть, що корисність знань визначається вмінням застосувати їх на практиці для власної користі. От і виходить, що наші викладачі не підпадають під жодну з категорій. Що вони тільки там роблять і чого нам голову морочать? wink Коли не можуть допомогти ні собі ні нам.


 
VITALДата: П’ятниця, 16.11.2007, 00:09 | Повідомлення # 17
Чотовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 48
Репутація: 4
Статус: Offline
не офтопьте..... wink тема ж то про міжнародні відносини... wacko Можна створити окрему тему про кваліфікацію викладачів та рівень наших знать
 
МільярдерДата: П’ятниця, 16.11.2007, 00:30 | Повідомлення # 18
Курінний
Група: Користувачі
Повідомлень: 115
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (VITAL)
не офтопьте.....тема ж то про міжнародні відносини...Можна створити окрему тему про кваліфікацію викладачів та рівень наших знать

А це і стосується того чи потрібні знання з МЕ відносин. Відповідь - досить сидіти за лавкою в універсі і штани протирати! Треба йти і займатися цими ж таки відносинами. Не обов'язково розуміти як щось діє, щоб мати з того вигоду. Тим більше викладачі всеодно нічого путнього не навчать sad .


 
kozmenkoДата: П’ятниця, 16.11.2007, 05:36 | Повідомлення # 19
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 49
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (Мільярдер)
А це і стосується того чи потрібні знання з МЕ відносин. Відповідь - досить сидіти за лавкою в універсі і штани протирати! Треба йти і займатися цими ж таки відносинами. Не обов'язково розуміти як щось діє, щоб мати з того вигоду.

Це теорія ХИТРОГО, який змушений "викручуватися" з будь-яких ситуацій, бо завжди діє методом власного досвіду (методом спроб і помилок).
Теорія МУДРОГО полягає в умінні не "вляпуватися" в небажані ситуації, а завдяки знанням про те чи інше явище або про той чи інший процес, завдяки розумінню, завдяки знанням про чужий досвід, уміти передбачувати і поступати оптимально.
Раджу подумати над цим.
До того ж. Людина, яка добре розбирається в міжнародних економічних відносинах, у міжнародних політичних відносинах, яка добре знає не тільки свою, а й чужі історії, ніколи би не побажала свої країні бути "буферною зоною", особливо під боком такого ненадійного східного сусіда, якого ми маємо.
Буферні зони завжди були привабливими для таких сусідів і тому дуже швидко втрачали і незалежність, і навіть автономію.
Романтика щодо здатності України бути сильною одиночкою (автаркією) досить приємно будоражить душу, але то вже аж ніяк не реальна мрія. Тож потрібно тверезо оцінити власні сили й подумати над тим, чи здатні ми самотужки протистояти такій східній потузі як військово, так і політично, так і економічно.

Quote (Мільярдер)
Тим більше викладачі всеодно нічого путнього не навчать

На жаль тут є багато правди. Викладачів "непутніх" є надто багато, якщо не більшість. У вас може й усі ?..
Тоді варто попасти до мене і тоді буде видно чи вдасться нічого не навчитись.
А за бесіду дякую. Мені б побільше таких дискусантів!

 
VITALДата: П’ятниця, 16.11.2007, 12:15 | Повідомлення # 20
Чотовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 48
Репутація: 4
Статус: Offline
Раз вже говоримо про викладвчів то і я щось додам happy

те що, як сказав адмін багато "непутніх" викладачів, які самі 5 років протирали штани.. то це напевно ні для кого не новина.. ясне діло шо вони нас нічого путнього не навчать.. от і виходить що сліпий сліпого веде... wacko

А взагалі то майже всі викладачі сугубо теоретики..., тобто самі не знають куди свої знання прилаштувати.. інакше чому б вони сиділи в університеті... адже кожен хоче отримати зі своїх знать найбільшу вигоду...
бо економіка це така наука яка без практики нічого е варта.

Було б цікаво якбм певні предмети читали людина які досить тісно стикаються з тими процесами на практиці... такі що чогось досягла в цьому житті... і що називається знають економіку "із нутрі"

 
МільярдерДата: Субота, 17.11.2007, 21:50 | Повідомлення # 21
Курінний
Група: Користувачі
Повідомлень: 115
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (kozmenko)
Це теорія ХИТРОГО, який змушений "викручуватися" з будь-яких ситуацій, бо завжди діє методом власного досвіду (методом спроб і помилок).Теорія МУДРОГО полягає в умінні не "вляпуватися" в небажані ситуації, а завдяки знанням про те чи інше явище або про той чи інший процес, завдяки розумінню, завдяки знанням про чужий досвід, уміти передбачувати і поступати оптимально.Раджу подумати над цим.До того ж. Людина, яка добре розбирається в міжнародних економічних відносинах, у міжнародних політичних відносинах, яка добре знає не тільки свою, а й чужі історії, ніколи би не побажала свої країні бути "буферною зоною", особливо під боком такого ненадійного східного сусіда, якого ми маємо.Буферні зони завжди були привабливими для таких сусідів і тому дуже швидко втрачали і незалежність, і навіть автономію.Романтика щодо здатності України бути сильною одиночкою (автаркією) досить приємно будоражить душу, але то вже аж ніяк не реальна мрія. Тож потрібно тверезо оцінити власні сили й подумати над тим, чи здатні ми самотужки протистояти такій східній потузі як військово, так і політично, так і економічно.

Quote (Мільярдер) Тим більше викладачі всеодно нічого путнього не навчать

На жаль тут є багато правди. Викладачів "непутніх" є надто багато, якщо не більшість. У вас може й усі ?..Тоді варто попасти до мене і тоді буде видно чи вдасться нічого не навчитись.А за бесіду дякую. Мені б побільше таких дискусантів!


Володимире Мирославовичу, дякую, що включилися в дискусію. Мені цікаво дізнатися, який у Вас науковий ступінь, як у викладача. Хоча воно й нічого не міняє, але всежтаки цікаво.

Ваша відповідь щодо теорії хитрого і мудрого теоретично правильна, але, на мою думку, вона не має ніякого відношення до практики. Справа в тому, що відсотків 70 студентів не працюють за спеціальністю, а часто не працюють навіть за обраним напрямком. Більше того, отримані знання часто бувають не потрібними при роботі за спеціальністю. Я вже не кажу про тих студентів, які дійсно протирають штани, здають екзамени і набирають бали, щоб отримати диплом і все. Проаналізуймо, наприклад, Українську журналістику - 90% всіх журналістів, ведучих на телеканалах і т.д. не мають освіти журналіста, а часто, взагалі, вищої освіти не мають. Всі знають колишнього міністра-юриста, якого у всіх університетах світу називають професором. А освіта у нього не закінчена середня. Більшість Українських олігархів-мільярдерів немають ніякої освіти, бо коли інші вчилися, вони гроші заробляли.

Тож у сучасному світі вже не потрібно того диплома, як в радянські часи. Ну а якщо потрібно, то я можу Вам навести безліч сайтів, де його можна купити, навіть з реєстрацією в архіві університету за додаткових 200$.

Проблема сучасного студенства в тому, що воно не розуміє навіщо їм те, чого їх вчать. А викладачі ніколи перед лекцією не пояснюють навіщо все те, про що розказуватиметься.

Тепер по країну-одиночку. Думаю, для цього просто потрібна воля. Скажіть будь ласка, куди нас веде те, що віддали всю ядерну зброю? А ми ж були третьою в світі країною по потужності ядерного потенціалу! А що будемо робити з такими країнами, як Німеччина? По кількості населення це така ж країна, як і Україна. А вона ледве ввесь світ не завоювала. Ще можна навести багато сучасних країн, які досягли фантастичного економічного росту, ні на кого не опираючись. Все це можливо! Просто потрібна політична воля, а не та загниваюча ліберальна демократія, яка у нас є зараз. Більше того, якщо ми самі не побудуємо тут нормального життя, то ніхто за нас цього не зробить і в ЄС не візьме.

Ну і про "поганих" викладачів. Взагалі я не схильний когось в чомусь звинувачувати. Проблема не так у викладачах, як в самих студентах, які самі обрали собі таку дорогу, які не розуміють, чого хочуть від життя. Невже вони думають, що зможуть щось зробити після закінчення університету, якщо зараз нічого зробити не можуть? smile Запитання риторичне...




Повідомлення відредагував Мільярдер - Субота, 17.11.2007, 22:19
 
VITALДата: Субота, 17.11.2007, 22:58 | Повідомлення # 22
Чотовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 48
Репутація: 4
Статус: Offline
Quote (Мільярдер)
Це теорія ХИТРОГО, який змушений "викручуватися" з будь-яких ситуацій, бо завжди діє методом власного досвіду (методом спроб і помилок).
Теорія МУДРОГО полягає в умінні не "вляпуватися" в небажані ситуації, а завдяки знанням про те чи інше явище або про той чи інший процес, завдяки розумінню, завдяки знанням про чужий досвід, уміти передбачувати і поступати оптимально.
Раджу подумати над цим.

не зрозумів до чого тут теорія хитрого і мудрого..?? невже вивчення мев зробить нас мудрими..?
доречі багато хто з "хитрих" набагато більше добився в житті ніж мудрі.

напевно добивається чогось той хто діє. як кажуть краще щось зробити і жаліти ніж нічого не зробити і жаліти.

Quote (Мільярдер)
А це і стосується того чи потрібні знання з МЕ відносин. Відповідь - досить сидіти за лавкою в універсі і штани протирати! Треба йти і займатися цими ж таки відносинами. Не обов'язково розуміти як щось діє, щоб мати з того вигоду. Тим більше викладачі всеодно нічого путнього не навчать .

Мільярдер в чомусь правий звісно не на 100%... але щось тут є dry

Повідомлення відредагував VITAL - Субота, 17.11.2007, 23:00
 
kozmenkoДата: Неділя, 18.11.2007, 12:35 | Повідомлення # 23
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 49
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (VITAL)
не зрозумів до чого тут теорія хитрого і мудрого..?? невже вивчення мев зробить нас мудрими..?
доречі багато хто з "хитрих" набагато більше добився в житті ніж мудрі.

Для мене якраз саме це запитання і є дивним.
Невже не зрозуміло, що не так від назви предмета, як від форми і змісту його вивчення все залежить. Навчаючись, головно набратися розуміння, компетенцій, щоб не прийшлося хитрувати. Порівняння тут прості: мудрий - це розумний, а хитрий - це недалекий. Мудрий - це рівень, а хитрий - це низ.
Не варто путати знання й розуміння, бо можна багато знати й не розуміти, що з тим робити.

Для чого вивчати МЕВ? Відповідати ще не буду, бо не хочу збивати дискусії. Здогадуйтеся самі! Але пам"ятайте, що все пізнається в порівнянні. Зовсім не одне і те ж: вивчатися на недосконалій вітчизняній економічній практиці чи на теорії, базованій на успішній та набагато відточенішій міжнародній.

Ще раз повернуся до хитрого і мудрого: нагадаю декілька народних мудростей, а ви самі вибирайте, що оптимальніше, а що витратніше чи втратніше (в плані лишньої трати часу та енергії):
"Хитрий викручується з будь-яких ситуацій, а мудрий знає як у них не попадати"
"Хитрий вчиться на своїх помилках, а мудрий (розумний) - на чужих"

"Практикам" раджу задуматися ще над одною мудрістю, яку колись полюбляв використовувати теперішній ректор ЧНУ МСВ (не думаю, що про нього можна сказати, що він нічого не досягнув у своєму житті):
"Немає нічого практичного, ніж добра теорія!"

На всякий випадок підкину для дискутантів ще одну мудрість: "Упертість - це перша ознака тупости!"
Тож, якщо на чомусь настоюєте, то обов"язково запасіться аргументами для себе і для контрдискутантів.
Не видавайте на емоційному сприйнятті голослівні заяви, бо можете попасти в некомфортну ситуацію і прийдеться викручуватися (хитрувати). Будьте все-таки мудрими - робіть усе з розумом і дискутуйте з розумом також!!!

У найближчому майбутньому буду трохи зайнятим і тому менше підключатимусь, а ви творіть, не застоюйтесь!

 
МільярдерДата: Неділя, 18.11.2007, 14:06 | Повідомлення # 24
Курінний
Група: Користувачі
Повідомлень: 115
Репутація: 0
Статус: Offline
Професоре! Мені здається Ви надто добре думаєте про студентів. Останній Ваш допис чудовий і безсумніву правильний. Але, на жаль, таких одиниці, кого навчання в універсі зробить мудрим, хто розуміє для чого йому все це. Якщо Ви думаєте, що таких більшість, то, певно, це Ваш ілюзорний світ. Треба подивитися на реальну ситуацію.

Чи може це я помиляюся? Не думаю. Коли я поступав до універсу, то був значно кращої думки як про викладачів, так і про студентів... sad


 
VITALДата: Неділя, 18.11.2007, 14:35 | Повідомлення # 25
Чотовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 48
Репутація: 4
Статус: Offline
Quote (kozmenko)
Мудрий - це рівень, а хитрий - це низ.

можливо я прискіпливий до слів... але мені здається, що у нас різне розуміння хитрого і мудрого.
Особисто я вважаю що мудрих - одиниці.. їх дуже і дуже мало. Адже мудрість це не тільки знання, але й життєвий досвід.
Судячи з ваших висловлювань хитрий - це тупий, особисто мені так здалося. Але хитрий - це той хто діє, помиляється і за рахунок свого ж розуму виходить з складних ситуацій. Тобто це людина яка має достатні теоретичні знання,і гнучкий розум, але ж ніхто не застрахований від помилок.. ТОму я думаю що хитрий це аж ніяк не низ... це певний рівень якого ще потрібно досягти... і не кожного ще навіть можна назвати хитрим cool

це моя особиста думка... можливо я не правий.. то закидайте мене камінням
на те вона й дискусія щоб висловлювати свою думку...

Добавлено (18.11.2007, 14:35)
---------------------------------------------
шкода що більше ніхто не долучається до дискусії sad

 
ШВеДДата: Понеділок, 19.11.2007, 00:31 | Повідомлення # 26
Курінний
Група: Наші люди
Повідомлень: 100
Репутація: 2
Статус: Offline
Якось останнім часом по збігу обставин не заходив саме на цю тему (спочатку мені вона здалась слабенькою). Тому певний час мовчав і якось обходив стороною. А тепер бачу, що вже пропустив і дуже багато. Аж очі розбігаються, коли бачу стільки інформації (точно як у смайлика wacko ). Отже мене прийдеться читати багато, але, надіюсь, не нудно. biggrin

Добавлено (19.11.2007, 00:31)
---------------------------------------------

Quote (VITAL)
можливо я прискіпливий до слів... але мені здається, що у нас різне розуміння хитрого і мудрого. Особисто я вважаю що мудрих - одиниці.. їх дуже і дуже мало. Адже мудрість це не тільки знання, але й життєвий досвід. Судячи з ваших висловлювань хитрий - це тупий, особисто мені так здалося. Але хитрий - це той хто діє, помиляється і за рахунок свого ж розуму виходить з складних ситуацій. Тобто це людина яка має достатні теоретичні знання,і гнучкий розум, але ж ніхто не застрахований від помилок.. ТОму я думаю що хитрий це аж ніяк не низ... це певний рівень якого ще потрібно досягти... і не кожного ще навіть можна назвати хитрим cool

Рівень розуму і в хитрого і в мудрого можуть бути однаковими. Та напрямки мислення у них різні. Мудрий загалом в усіх сферах -- це ідеал, це напрямок, куди потрібно постійно рухатись. Я вважаю можна бути мудрими лише в певних питаннях. Щодо мене, я вважаю, що в мудрості головним є знання і розуміння алгоритму дії. Життєвий досвід може дати такий алгоритм та його на мою думку його частково можна отримати від природи. От наприклад два спеціаліста в певних мікросхемах: один зрозумів алгоритм дії мікросхеми лише після того як почитав літературу і йому показали цей алгоритм в подробицях, а інший трохи почитав, подивився на схему, пометикував і все сам зрозумів. А хитрий, на мою думку, нічого читати не буде візьме ту мікросхему та й розбере її на частини (від цього зіпсує її), при цьому його декілька раз током довбане і вже тоді він так само зрозуміє як працює мс. Отак я розумію вираз: "Мудрий - це рівень, а хитрий - це низ."


Ш.В.Д.

Повідомлення відредагував ШВеД - Неділя, 18.11.2007, 23:40
 
VerKAДата: Понеділок, 19.11.2007, 02:05 | Повідомлення # 27
Сотенний
Група: Користувачі
Повідомлень: 69
Репутація: 1
Статус: Offline
О! Тут я вижу дискуссия идет полным ходом.
Пока некогда серьезно вмешиваться в ход этой дискуссии, но как преподаватель скажу, что солидарна тут с Админом (Владимиром Мирославовичем) - любая учебная дисциплина вырабатывает понимание процесса, а с таким пониманием можно и другие процессы начинать изучать.
К сожалению международные экономические отношения я не изучала, но чувствую, что мне они бы не помешали.
Вижу, что учебник на первой странице рекламируется, то может подскажите, Владимир Мирославович, где его в нас на Луганщине купить?


vera
 
VITALДата: Понеділок, 19.11.2007, 15:38 | Повідомлення # 28
Чотовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 48
Репутація: 4
Статус: Offline
Quote (ШВеД)
Рівень розуму і в хитрого і в мудрого можуть бути однаковими. Та напрямки мислення у них різні. Мудрий загалом в усіх сферах -- це ідеал, це напрямок, куди потрібно постійно рухатись. Я вважаю можна бути мудрими лише в певних питаннях. Щодо мене, я вважаю, що в мудрості головним є знання і розуміння алгоритму дії. Життєвий досвід може дати такий алгоритм та його на мою думку його частково можна отримати від природи. От наприклад два спеціаліста в певних мікросхемах: один зрозумів алгоритм дії мікросхеми лише після того як почитав літературу і йому показали цей алгоритм в подробицях, а інший трохи почитав, подивився на схему, пометикував і все сам зрозумів. А хитрий, на мою думку, нічого читати не буде візьме ту мікросхему та й розбере її на частини (від цього зіпсує її), при цьому його декілька раз током довбане і вже тоді він так само зрозуміє як працює мс. Отак я розумію вираз: "Мудрий - це рівень, а хитрий - це низ."

а як назвати того хто подивиться на ту мікросхему і нічого не розбере, що там до чого? happy wacko

а взагалі то дійсно мудрий це якби ідеал... до якого потрібно прагнути... і мудрим можна бути лише в певній ситуяції.. тобто повести себе мудро, вдало проаналізувати ситуацію а не діяти навмання.

Повідомлення відредагував VITAL - Понеділок, 19.11.2007, 20:51
 
asterДата: Неділя, 25.11.2007, 20:11 | Повідомлення # 29
Бунчужний
Група: Користувачі
Повідомлень: 10
Репутація: 1
Статус: Offline
цікаві у вас всіх писульки, але мене вони вставляють.
"Чи потрібно знання з МЕВ?" Запитав Володимир Мирославович, і всі гуртом вслід сказали
"Так, так, звичайно!"

У мене погляд на знання інший.

Для чого ми "карячились" у школі, а зараз і в інституті?
Та хоча б для того, щоби нас приняло суспільство в свої лави.
я не спорю, є випадки, коли люди без освіти ого-го чого досягли, але не всі, таких лише одиниці.
Отже освіта, це один із вдалих інструментів адаптувати індивіда до суспільного життя.

Але, є ще один прикол.
Освіта дає доступ до знань уже систематизованих, вона створю специфічну обстановку для розумової творчості, вона дає можливість порівняти себе із собі подібними як по віку, так і по розуму (це вже якщо повезе). Вона заставляє розум працювати, у якому напрямку це від нас залежить.
А працювати - це діяти, а діяти - це жити.

Ось чому на мою думку, питаня про вивчення предмету для мене не так важливе, як вивчення чого-небудь загалом.

Але, якщо ви все-таки запитали: вчити його треба!

Хотілося би понаписувати критики на ваш адрЕсс, уважаємиє, воздєржусь.
Живіть покашо!!!

N. J. O. Y. The silence


enjoyer
 
ШВеДДата: Субота, 01.12.2007, 11:35 | Повідомлення # 30
Курінний
Група: Наші люди
Повідомлень: 100
Репутація: 2
Статус: Offline
aster, Тому я створив тему "Як стати міжнародником?". Якщо ти міжнародник чи економіст іншої спеціальності зайди вислови твою думку на рахунок: "Як стати економістом чи міжнародником зокрема?". Якщо у тебе інша професія дай відповідь на запитання: "Яка роль економістів у нашому суспільстві сьогодні?".

Добавлено (01.12.2007, 11:35)
---------------------------------------------

Quote (VITAL)
а як назвати того хто подивиться на ту мікросхему і нічого не розбере, що там до чого? happy wacko

а взагалі то дійсно мудрий це якби ідеал... до якого потрібно прагнути... і мудрим можна бути лише в певній ситуяції.. тобто повести себе мудро, вдало проаналізувати ситуацію а не діяти навмання.


В першому випадку кожна людина має свої таланти, тому це не обовязково повинна бути мікросхема. А в другому випадку низький рівень IQ.
Тому я на рахунок цих двох факторів поставив константи: однакове високе айкю і відносно однакові таланти.

Ми повинні бути мудрими у своїй професії, зокрема спеціальності. Тому що без мудрості в професії людина, яка має таланти до цієї проф., втрачає багато можливостей самореалізації.


Ш.В.Д.
 
Форум » Загальний розділ » Міжнародна економіка » Для чого мені знання М.Е. відносин..?
Сторінка 2 з 4«1234»
Пошук:

Copyright Kozmenko © 2017
Сайт управляється системою uCoz